Спеціальні потреби

США розкритикували грузинську телекомпанію


Сполучені Штати піддали критиці приватну грузинську телекомпанію, яка оприлюднила відеомонтаж вторгнення російських збройних сил на територію Грузії, та назвали такий крок журналістів безвідповідальним.

У суботу телекомпанія «Імеді» випустила в ефір вигаданий телерепортаж про вбивство президента Михаїла Саакашвілі та наближення російських танків до Тбілісі. Відеоматеріал викликав занепокоєння серед грузинського населення та гостру критику серед представників опозиції, яких у сюжеті було подано як прибічників Російської Федерації.

Посол США в Грузії Джон Басс сказав, що репортаж текомпанії «Імеді» порушив журналістські стандарти і не сприяв гарантіям безпеки Грузії. Тим часом голова телекомпанії – Геогрій Арвеладзе – попросив вибачення за спричинену паніку, однак захистив зміст передачі, метою якої, за його словами, було імітувати можливий розвиток подій.

Вишиванки захоплюють світ. Інтерактивна мапа

XS
SM
MD
LG