Спеціальні потреби

У Китаї заблоковано Інтернет-сайти New York Times

  • Голос Америки

У Китаї, урядові цензори, без зволікання, заблокували в п'ятницю Інтернет-сайти New York Times англійською та китайською мовами після того, як на них була опублікована сенсаційна стаття про багатство, накопиченого родиною китайського прем'єра-міністра Вень Цзябао.

Ця стаття загрожувала зруйнувати суспільний імідж Веня, якого багато хто знає, як близького до народу лідера зі скромним походженням, який виступає за реформи.

Однак, за даними New York Times, в результаті вивчення звітності ряду корпорацій і наглядових органів з'ясувалося, що родичі Веня контролюють активи вартістю щонайменше 2,7 мільярда доларів.

Через всього декілька годин після публікації даної статті, доступ до Інтернет-сайтів видання англійською та китайською мовою був закритий по всьому Китаю.

Цензори також поспішили блокувати всі згадки про прем'єра і його родину на «Вейбо» - популярному в Китаї сервісі мікроблогів, який є аналогом «Твіттер».

Крім того, були видалені сторінки New York Times в соціальних ЗМІ.

Прес-секретар китайського МЗС Хон Лей засудив в п'ятницю публікацію даної статті, заявивши, що її автори діяли на підставі «прихованих мотивів» і мали на меті «очорнити Китай».

Прес-секретар газети New York Times Айлін Мерфі видала заяву, в якій висловила розчарування блокуванням доступу, зазначивши, що її видання не поступиться своїми журналістськими стандартами.
XS
SM
MD
LG