Спеціальні потреби

«Голос Америки» відкинув звинувачення КНР у підбурюванні до самоспалення у Тибеті

  • Голос Америки

Директор «Голосу Америки» Дейвид Енсор
«Голос Америки» відкинув звинувачення влади Китаю в підбурюванні тибетських демонстрантів до самоспалення.

Ці звинувачення озвучили офіційна газета China Daily і китайське державне телебачення. Вони також звинуватили «Голос Америки» у використанні якогось секретного коду для передачі повідомлень людям в Тибеті за вказівкою духовного лідера Тибету Далай-лами.

Директор «Голосу Америки» Дейвид Енсор назвав звинувачення «абсурдними» та «абсолютно фальшивими» і закликав китайські ЗМІ відмовитися від своїх заяв.

У своїх програмах англійською і тибетськими мовами «Голос Америки» з 2009 року детально розповідав про випадки самоспалення майже 100 тибетців, що протестували проти репресій Пекіна в їх регіоні.

Енсор назвав випадки самоспалення «трагедіями».

Чимало тибетців в Китаї та інших країнах звинувачують уряд у Пекіні в продовженні кампанії релігійних переслідувань. Критики також вказують на масовий приплив етнічних китайців в регіони, які історично були населені тибетцями, і зазначають, що зростаюча китайська присутність загрожує існуванню тибетських традицій і культури.

Китай категорично відкидає ці звинувачення. Пекін регулярно вказує на величезні інвестиції в інфраструктуру тибетських районів, стверджуючи, що вони привели до значного підвищення рівня життя тибетців.
XS
SM
MD
LG