Спеціальні потреби

Компанія-виробник програмного забезпечення для голосування у США подала позов на $2,7 млрд проти Fox News


Smartmatic, компанія, програмне забезпечення якої використовується для процесу голосування на виборах у США у окрузі Лос-Анджелес, звинувачує один із найбільших американських телевізійних каналів - Fox News - а також трьох ведучих та двох юристів, Руді Джуліані та Сідні Пауелл, які виступали на каналі, у нанесенні шкоди репутації компанії.

Компанія вимагає компенсації у 2,7 мільярда доларів за наклеп та паплюження іміджу. В позові йдеться, що Fox News, деякі ведучі телеканалу а також Руді Джуліані, юрист колишнього президента США Дональда Трампа, та юристка Сідні Пауелл свідомо поширювали брехню про Smartmatic, для того, щоб надати ваги своїм заявам про те, що результати президентських виборів у США, буцімто, було підтасновано.

«Земля - кругла. Два плюс два дорівнює чотирьом. Джо Байден та Камала Гарріс виграли вибори 2020 року на посади президента та віце-президента Сполучених Штатів, - цитують ЗМІ текст позову. - Вибори не було вкрадено, підтасовано, або змінено. Це факти. Вони доказові і беззаперечні».

Речник каналу Fox News назвав позов необґрунтованим. «Fox News Media прагне надавати повний контекст кожної історії із глибоким репортажем і чіткими точками зору. Ми пишаємось нашим висвітленням виборів 2020 року і рішуче захищатимось від цього необґрунтованого позову в суді».

Джуліані заявив, що позов є нагодою для з‘ясуванні правди.

Раніше інша компанія-виробник устаткування та програмного забезпечення для проведення виборів у США, Dominion, подала до суду на Джуліані та Пауелл за «наклеп» щодо використання устаткування компанії для буцімто масштабних порушень на виборах. Компанія вимагає компенсацію обсягом 1,3 мільярда доларів.

Дивіться також: Чому Безос іде з посади гендиректора Amazon, і які це матиме наслідки для компанії? Відео

Facebook Forum

XS
SM
MD
LG