Спеціальні потреби

Передачi 5-го каналу у Днiпропетровську вiдновлено, але не для багатьох - 2004-08-10


Днiпропетровськ – 9 серпня. 3-го серпня у кабельних телевізійних мережах Дніпропетровська була припинена трансляція передач телекомпанії “5-й канал”. Після протестів громадськості, політичних організацій і керівництва “5-го каналу” передачі були відновлені, але більшість глядачів позбавлені можливості їх дивитися.

Зникнення передач телекомпанії “5-й канал” у кабельних телевізійних мережах Дніпропетровська викликало збурення в першу чергу у виборчому штабі Нашої України і серед опозиційних політичних партій. Керівництво ТОВ ТРК “Фальстап”, до кабелів якого підключені 60 тисяч абонентів, на запитання про причини відключення посилалося на технічні проблеми. Пішли чутки і про телефонний дзвінок з Києва одному з власників компанії з обіцянкою майбутніх неприємностей з бізнесом у разі, якщо “5-й канал” залишатиметься у кабельних мережах Дніпропетровська. Після попередження з боку керівництва “5-го каналу” про можливий судовий позов до ТРК “Фальстап” на суму від мільйона гривень до мільйона доларів з боку “Фальстапа” до посилань на технічні проблеми додалися обіцянки не пізніше 6 серпня відновити трансляцію. Нічого не прояснив і візит голів обласних організацій Української народної партії та партій “Батьківщина” і “Солідарність” до генерального директора “Фальстапа” Наталі Погорілої, котра, посилаючись на технічні проблеми і відмовляючись пояснити суть тих проблем, нічого нового до обіцянок не додала.

6 серпня близько сорока членів опозиційних партій вийшли на пікетування обласної державної адміністрації під гаслами “Хто боїться правдивих новин?”, “Яцуба, поверни 5-й канал!”. Представники пікетувальників – голови обласних партійних організацій вимагали зустрічі з головою обласної адміністрації Володимиром Яцубою, та охорона, не зважаючи на посвідчення помічників народних депутатів, деякий час не пропускала їх до будинку адміністрації. Нарешті делегатів пікетувальників прийняв заступник голови адміністрації Володимир Мелещик. Він прийняв заяву, підписану головами обласних організацій 11-ти політичних партій і пообіцяв розібратися у ситуації.

У заяві сказано про масові порушення на Дніпропетровщині Закону “Про вибори президента України” та Конституції, що носять тотальний характер. Зокрема, крім відключення “5-го каналу”, йдеться про примусову мобілізацію для збирання підписів на підтримку Віктора Януковича працівників бюджетних установ, участь посадових осіб органів місцевого самоврядування та адміністрації у роботі виборчих штабів Януковича, примусові агітаційні збори на підприємствах, створення перешкод роботі незалежних телекомпаній у Павлограді та Синельниковому, фінансуванні агітаційних заходів за кошти державного бюджету.

Попри відсутність будь-яких дій з боку пікетувальників, котрі мовчки тримали плакати і прапори, міліцією був складений протокол про порушення організаторами пікету громадського порядку. Організатори попереджені про адміністративну відповідальність.

6 серпня трансляція “5-го каналу” у кабельних мережах Дніпропетровська була відновлена, але більшість абонентів не зможуть дивитися ці передачі, бо з дешевого 1-го соціального пакету програм передачі “5-го каналу” перенесені до у кілька разів дорожчого 3-го пакету.

Заступник директора ТРК “Фальстап” Юрій Швець на запитання кореспондента “Інтерфаксу” відповів, що причиною такого перенесення є низька популярність передач “5-го каналу”. Логіки у цьому не видно, бо, якщо передачі не популярні, перенесення їх до найдорожчого пакету програм, у якому транслюються саме найцікавіші і найпопулярніші передачі, виглядає неприродним.

Вишиванки захоплюють світ. Інтерактивна мапа

XS
SM
MD
LG