Спеціальні потреби

Манафорт назвав наклепом інформацію про його зустріч із засновником Wikileaks у 2016 році


Численні західні видання підхопили інформацію The Guardian, але не підвердили її із власних джерел

Колишній радник "Партії Регіонів", екс-очільник виборчого штабу Дональда Трампа у 2016-му році Пол Манафорт назвав наклепом інформацію видання The Guardian про те, що він буцімто зустрічався із засновником сайту Wikileaks Джуліаном Ассанжем.

"Історія є повністю неправдивою і зумисне наклепницькою. Я ніколи не зустрічався із Джуліаном Ассанжем, або будь-ким, пов'язаним з ним. Зі мною ніколи не зв'язувався ніхто, пов'язаний з Wikileaks прямо чи непрямо. Я ніколи не намагався зв'язатись із Ассанжем або Wikileaks у будь-який спосіб. Ми розглядаємо усі варіанти дій у юридичному полі щодо The Guardian, які наполягають на даній історії навіть після того, як мої представники поінформували їх, що вона неправдива", - йдеться у заяві Манафорта, поширеній у США.

Раніше британське видання The Guardian повідомило з посиланням на анонімні джерела, що Пол Манафорт декілька разів зустрічався із Джуліаном Ассанжем, включно із зустріччю у 2016-му році у період, коли Манафорта було призначено на посаду голови виборчого штаба Трампа, яку він покинув у серпні 2016-го року. Численні західні видання підхопили цю інформацію, але жодне не підвердило її із власних розслідувальних джерел.

Напередодні спеціальний прокурор США Мюллер заявив, що Пол Манафорт неодноразово брехав слідчим ФБР після того, як обіцяв співпрацювати зі слідством, визнавши провину в обмін на пом’якшене покарання. 69-річний Манафорт, який багато років працював в Україні радником президента Віктора Януковича та Партії Регіонів, визнав себе винним у низці обвинувачень, які включають незареєстроване лобіювання у США, відмивання грошей та спроби впливу на свідка.

Спростування, озвучене Манафортом, окремі коментатори сприйняли іронічно.

"Ну якщо Пол Манафорт каже, що щось є неправою, то це... абсолютно нічого не значить", - твітує ведучий популярного американського каналу MSNBC Кріс Хейєс (Chris Hayes).

Як відомо, сайт Wikileaks у ході виборчої кампанії у США поширив викрадене листування Демократичної партії США, інформація з якого, можливо, негативно вплинула на підтримку Гілларі Клінтон. Правоохоронні органи США дійшли висновку, що інформація була викрадена урядом Росії, а Росія протягом виборчої кампанія намагалась сприяти перемозі Трампа. Розслідування спеціального прокурора США Роберта Мюллера з'ясовує, чи було втручання Росії скоординуваним із виборчою кампанією Трампа. Сам президент США звинувачує Мюллера в упередженості та роботі в інтересах політичних противників Трампа.

Дивіться також: Що експерти у США кажуть про запровадження воєнного стану в Україні

Facebook Forum

XS
SM
MD
LG