Спеціальні потреби

Відповідальність за заглушування програм Голосу Америки і Бі-Бі-Сі несе Сирія

  • Голос Америки

Власник супутника, яким користується Голос Америки та Бі-Бі-Сі, повідомив, що передачі на Близький Схід і до Європи заглушувались цього тижня сигналами, які надходили з території Сирії.

Заглушування стосувалося чималої кількості програм, включно з деякими програмами іноземними мовами, програмами радіо і телебачення Бі-Бі-Сі англійською і арабською мовами. Серед програм, які заглушувались, була також телевійзійна програма Голосу Америки українською мовою Час-Time.

Базований у Франції власник супутника Eutelsat підтвердив Голосу Америки, що електронне втручання у програми надходило із Сирії.

Представниця Eutelsat Ванесса О’Коннор заявила, що «навмисне… періодичне» заглушування супутника, яким користується кілька міжнародних медійних організацій, було виявлено цього тижня негайно після того, як воно розпочалось. Пані О’Коннор заявила, що Eutelsat застосував «технологію локалізації» для підтвердження того, що джерело сигналу заглушування було в Сирії.

Раніше державна радіостанція Німецька хвиля (Deutsche Welle), яка передає програми арабською мовою на Близьбкий Схід, повідомила, що, мовляв, це Іран відповідальний за заглушування.
XS
SM
MD
LG