Спеціальні потреби

The Hill розкритикувало серію статей свого дописувача про Україну, Луценка та Йованович. Недостатньо – вважають деякі журналісти


Колишній генпрокурор України Юрій Луценко в інтерв'ю Джону Соломону говорив про можливий тиск на нього з боку тогочасної посла США до України Марі Йованович. Йованович виступала в рамках слухань з імпічменту президента США в Палаті представників конгресу США

Дописувач The Hill Джон Соломон "не навів важливі деталі" про свої джерела, зокрема про Юрія Луценка та Віктора Шокіна, які озвучували звинувачення проти колишнього віце-президента США Джо Байдена та його сина за буцімто корупційні дії в Україні. До такого висновку дійшло видання в результаті розлогого огляду 14 статей Соломона виданих у 2019 році.

Статті набули широкого розголосу під час розгляду імпічменту президента США Дональда Трампа в частині можливої кампанії з руйнування репутації тогочасної посла США в Україні Марі Йованович.

"У певних колонках Соломон не навів важливі деталі про ключові джерела з України, включаючи той факт, що їм було висунуто звинувачення, або що вони перебували під слідством", - йдеться у висновку The Hil.

Видання визнало свою провину в тому, що дозволило Соломону проводити роботу, яка мала вигляд розслідувальної журналістики, хоча справді була "точкою зору"

Група експертів, яка проводила аналіз статей Соломона для видання, також висловила "занепокоєння" зв'язками Соломона з Львом Парнасом – бізнесменом, якому у США висунуто звинувачення у порушенні правил фінансування політичних кампаній. Соломон заявляв, що Парнас лише допомагав йому знайти "джерела" інформації в Україні. Однак інформація, що стала відомою в результаті розслідування в рамках імпічменту, вказує на більш тісні стосунки, йдеться у висновку.

Соломон також часто цитував юристів Джозафа Дідженову та Вікторію Тонсінг, які також є юристами Дмитра Фірташа, що Соломон не вказав, відзначили у виданні.

"В рамках аналізу The Hill додає пояснення до новинних матеріалів написаних Соломоном, колонок та відповідних відео на Hill.TV, які мали б бути додані під час публікації", - заявили в редакції.

Видання визнало свою провину в тому, що дозволило Соломону проводити роботу, яка мала вигляд розслідувальної журналістики, хоча справді була "точкою зору", що могло створити невірне враження у читачів.

"Соломон виступав на Fox News, де його часто представляли як журналіста-розслідувача, що могло у деяких читачів ще більше розмити різницю між новиною і оціночним судженням".

Деякі американські ЗМІ назвали занадто поблажливими висновки The Hill про роботу свого колишнього дописувача.

"The Hill розкритикувало Соломона та себе за публікацію оманливих та статей з невідповідним зазначенням джерел", - пише The Washington Post. Все ж видання зазначило, що The Hill "не усунуло і не вибачилось за статті Соломона і не заявило, що не мало їх публікувати. Також не зазначається, що мотивувало Соломона подавати те, що виглядає як загалом спростована теорія змови про Україну".

Видання відзначає, що аналіз The Hill визнає, що українські посадовці не втручались до виборів США, що суперечить точці зору, яку публікував Соломон. В аналізі також візначається, що Луценко потім перефразував свої звинувачення щодо Йованович.

Дописувач Talking Points Memo Джош Ковенський також зауважив, що "The Hill поблажливо поставилось до Джона Соломона".

"The Hill утрималось від різкої реакції надії свого колишнього дописувача Джона Соломона в довгоочікуваному огляді, опублікованому у середу зранку, відмовившись звернути увагу на невірні факти у серії статей Соломона про Україну 2019 року", - пише Ковенський.

Дивіться також: Як американські вчителі боряться із "онлайн залежнiстю" дітей. Відео

Facebook Forum

XS
SM
MD
LG