Спеціальні потреби

Російський канал RT у Британії звинуватили в упередженості і готуються покарати


В студії RT у Москві - два чоловіки, що назвалися Русланом Бошировим та Александром Петровим, яких британська поліція оголосила підозрюваними у застосуванні нервово-паралітичної отрути у Солсбері

Британська установа Ofcom, яка контролює діяльність ЗМІ, заявила, що російський телеканал RT (“Раша тудей”) порушив правила, які вимагають неупередженості й безсторонності у висвітленні подій.

Ми повідомили RT, що розглядаємо можливість накладення нормативних санкцій.

RT володіє ліцензією на мовлення у Великій Британії, почавши передачі 2005 року англійською, арабською, іспанською, а також віднедавна французькою мовою у багатьох країнах.

Частка британської аудиторії RT є незначною - 0,02%, що відповідає близько 122 тис. глядачів на день. (У порівнянні з каналами BBC News - 2,6 млн, або Sky News - 1,6 млн.)

Окрім цілодобового новинного телевізійного каналу у британському медіапросторі також присутня англомовна російська радіостанція Sputnik.

Ofcom вказав на порушення у сімох окремих програмах у період після інциденту у місті Солсбері, де була здійснена спроба вбивства колишнього полковника російської військової розвідки Сергія Скрипаля та його доньки нервово-паралітичною отрутою.

Згідно зі звітом Ofcom йдеться про програми, що виходили в ефір між 17 березня і 4 травня 2018 року, щодо яких надходили скарги глядачів, і які були ретельно вивчені установою.

Раніше британське відомство оголошувало, що проводить розслідування стосовно RT, а тепер компанія може зазнати покарання у вигляді примусу видати в ефір виправлення, або заплатити штраф.

У крайньому випадку компанію можуть позбавити ліцензії на мовлення.

“Разом узяті сім порушень становлять серйозне невиконання наших правил мовлення. Ми повідомили RT, що розглядаємо можливість накладення нормативних санкцій”, - сказано в офіційному повідомленні Ofcom, де також зауважено, що російський телеканал матиме можливість дати роз’яснення стосовно звинувачень.

Телеканал звинувачують у тому, що у низці випадків програми й репортажі подавали однозначно проросійські погляди без представлення альтернатив.

У поясненнях для Ofcom RT раніше наголосив, що канал має “відносно невелику британську аудиторію, і є відкрито проросійським” і саме в цьому полягає його альтернативність.

В окремій заяві російський телеканал наголошує, що “надзвичайно розчарований висновками Ofcom” і “визначається з подальшими кроками”.

Дві з передач, щодо яких Ofcom оголосив обвинувачення, веде колишній депутат британського парламенту Джордж Ґелловей, який висловлював сумніви щодо причетності Росії до отруєнь у Солсбері.

Кілька чинних парламентарів і від Консервативної, і від Лейбористської партії закликали колег політиків відмовлятися від участі у передачах RT.

Також вашій увазі: “Misinformation” (неправдива інформація) визнали словом року за версією Dictionary.com

Facebook Forum

XS
SM
MD
LG