Спеціальні потреби

Китай заборонив трансляцію у країні Всесвітньої служби Бі-Бі-Сі


На фото: прапор Китаю у Гонконзі у червні 2020-го року

У Китаї заборонили трансляцію Всесвітньої служби Бі-Бі-Сі (BBC World News - англ.), пояснивши це буцімто "серйозним порушенням" з боку цього ЗМІ вимог Китаю щодо правдивості та ін. У Бі-Бі-Сі заявили про "жаль" з приводу рішення влади Китаю.

Американський канал CNN написав, що крок уряду Китаю має ознаки дій у відповідь а його наслідки незрозумілі, бо "мережа (Бі-Бі-Сі - прим. ГА) недоступна китайським споживачам".

"Бі-Бі-Сі як мовник новин користується найвищою довірою у світі і висвітлює новини з уього світу чесно, безсторонньо та без страху чи фаворитизму", - заявив речник Бі-Бі-Сі.

Як повідомляє видання The Hill, англомовна китайська газета The Global Times повідомила, що "китайські оглядачі заявили, що Бі-Бі-Сі перетворилась на "фабрику чуток".

Раніше уряд Китаю відкинув повідомлення Бі-Бі-Сі про поширеність згвалтувань та тортур у таборах, де уряд Китаю утримає представників мусульманської меншини уйгурів.

"Заборона послідувала за програмою Бі-Бі-Сі про порушення прав людини у Сіньцзяні, у західній частині Китаю", - пише про заборону Весвітної служби Бі-Бі-Сі у Китаї американське видання

На початку місяця у Великобританії позбавили ліцензії на мовлення базований у Китаї телеканал China Global Television Network, який пов'язаний із державним мовником Китаю China Central Television. Розслідування регулятора ЗМІ у Великобританії встановило, що власник ліцензії каналу насправді не мав редакційного контролю.

Дивіться також: Відомий нью-йоркський стадіон перетворили на центр масової вакцинації

Facebook Forum

Відео - найголовніше

XS
SM
MD
LG